Доколку производот е неисправен и треба да се сервисира, ве молиме да ја проверите документацијата од овластениот сервисен центар кој е вклучен со вашиот производ и истовремено, постапете во согласност со инструкциите на овластениот сервисер.
Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластениот сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранцијата.
Ако порачаниот производ е неисправен, и не одговара на описот на страницата, или едноставно, не ги исполнил очекувањата на клиентот, можете во рок од една недела од добивањето на производот да направите замена или враќање на производот. По истекот на една недела, клиентот треба да ги следи инструкциите кои се зададени во гаранцијата. Во случај на замена или враќање производот треба да биде во оригиналното пакување.